Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

Cum Sa Optimizati Clipurile YouTube Pentru A Ajunge In Top …

YouTube ofera cateva instrumente de mare utilitate. YouTube Promoted Videos Keyword Tool – acest instrument va ajuta sa observati nivelul traficului pentru cuvintele dumneavoastra cheie. Este potrivit pentru a gasi cuvinte cheie mai potrivite decat cele alese de dumneavoastra cand a-ti inceput.

Sursa: https://primulsite.ro/cum-sa-optimizati-clipurile-youtube-pentru-a-ajunge-in-top-motoare-de-cautare/

Scrie descrieri inteligente

YouTube este unul dintre cele mai mari motoare de căutare din lume. De aceea, dacă alcătuiești descrieri cu cuvinte cheie, poți ajuta spectatorii să-ți găsească mai ușor videoclipurile folosind căutarea.

Sursa: https://creatoracademy.youtube.com/page/lesson/descriptions?hl=ro

Cum Creste Traficul Pe un Canal de YouTube de 19 Ori Intr …

Sigur, nu vrei sa tintesti cele mai competitive cuvinte cheie. Chiar si pe YouTube, pentru unele cuvinte cheie, competitia este brutala. Verifica nivelul de competitie al acelui termen de cautare ales folosind o unealta de la Moz: Dupa ce te-ai asigurat ca ai ales un termen relativ usor, e momentul sa executi urmatorul pas. 3.

Sursa: http://comertpenet.com/canal-de-youtube/

12 motive pentru care trebuie sa ceri o propunere de SEO …

9/13/2015 · 1. Identificam o biblioteca de cuvinte cheie (keyword research) Primul pas in realizarea unei propuneri de colaborare SEO este sa determinam biblioteca de cuvinte cheie relevanta pentru afacerea potentialului client. In portofoliul agentiei avem clienti cu 50-60 de cuvinte cheie, dar si clienti unde biblioteca contine peste 5.000 de cuvinte cheie.

Sursa: https://dwf.ro/blog/12-motive-pentru-care-trebuie-sa-ceri-o-propunere-de-seo-la-dwf/

Cuvinte cheie: definiție

Cuvintele cheie pe care le alegeți sunt folosite pentru a afișa anunțurile utilizatorilor. Selectați cuvinte cheie de calitate ridicată, relevante pentru campania de anunțuri, care să vă permită să ajungeți numai la cele mai interesate persoane, care prezintă o probabilitate mai mare de a deveni clienți.

Sursa: https://support.google.com/google-ads/answer/6323?hl=ro