Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

6 strategii de promovare a unui produs – Blog de Marketing

1/16/2019 · 6 strategii de promovare a unui produs. … Un mesaj de vanzare care vine de la cineva pe care il cunoastem deja este mult mai eficient decat daca vine singur de la un brand necunoscut. 6. Marketing prin intermediul email-ului. O alta metoda de promovare online este email marketingul.

Sursa: https://specializareamarketing.wordpress.com/2019/01/16/6-strategii-de-promovare-a-unui-produs/

Cele mai bune 20 de metode de promovare online prin care …

Principalele metode de promovare online. Când vine vorba de modalitățile de promovare a unei afaceri, acestea se pot împărți în trei mari categorii: gratuite, plătite și prin folosirea produsului. La baza metodelor de promovare gratuite (le mai putem numi și organice) stă ideea de a oferi valoare oamenilor, de a-i atrage spre afacerea ta. …

Sursa: https://smarters.ro/grow/metode-de-promovare-online/

Strategii de promovare a unui produs

Promovarea pe retelele de socializare este foarte intalnita si are foarte mult succes, deoarece in mediul online este cel mai usor sa aplici strategii de promovare a unui produs. Facebook ofera astazi posibilitati nenumarate de promovare. In era in care toata lumea are un cont de Facebook aceasta poate fi printre cele mai bune promovari pentru …

Sursa: https://seomark.ro/strategii-de-promovare-a-unui-produs-6-idei-care-te-vor-ajuta-sa-iti-cresti-vanzarile/

Metode eficiente de promovare a afacerii tale …

Obiecte promotionale de daruit. Nimeni nu refuza un cadou gratuit, oricat de mic ar fi acesta, fie un discount, fie un pix, un calendar. Daca spre exemplu, in apropierea unui magazin, unor potentiali clienti le este oferita posibilitatea de a primi un cadou daca viziteaza locatia, nu ii va costa nimic sa treaca pragul magazinului.

Sursa: https://www.plandeafacere.ro/cum-sa/cum-sa-initiezi-o-afacere/metode-eficiente-de-promovare-a-afacerii-tale/

Lansare a unui produs nou

Introducerea pe piata a unui produs nou, actiune strans legata de activitatea de inovare tehnica. In faza de lansare, vanzarile sunt scazute, consumatorii fiind sceptici; ei testeaza acum noul produs. Costurile per ansamblu fiind ridicate, firma inregistreza pierderi financiare ale produsului.

Sursa: https://www.iqads.ro/dictionar/lansare-a-unui-produs-nou