Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

MIJLOACE DE PROMOVARE A SERVICIILOR

MIJLOACE DE PROMOVARE A SERVICIILOR. Un rol deosebit de important în marketing îl are promovarea pe piata a unei ideei, a unui produs sau a unui serviciu. Ea se face de catre personalul care reprezinta direct produsul/serviciul potentialilor clienti, de asemenea prin reclama, prin tehnica raspunsului direct, prin stimulente de vânzare si prin relatiile publice ale firmei.

Sursa: http://www.scritub.com/economie/comert/MIJLOACE-DE-PROMOVARE-A-SERVIC251711210.php

Atestat: Metode si mijloace de promovare a ofertei de …

7/17/2017 · Din acest punct de vedere se impune gasirea unor mijloace simple prin care sa se asigure promovarea si publicitatea. PROMOVAREA ofertei de produse si servicii presupune, si are ca rol principal prezentarea acestora catre clienteala potentiala. TEHNICILE DE PROMOVARE sunt numeroase.din acestea exemplificam:

Sursa: https://graduo.ro/atestate/marketing/metode-si-mijloace-de-promovare-a-ofertei-de-produse-dintr-o-unitate-de-patiserie-cofetarie-480954

Cauti Mijloace De Promovare?

MIJLOACE DE PROMOVARE A SERVICIILOR. MIJLOACE DE PROMOVARE A SERVICIILOR. Un rol deosebit de important în marketing îl are promovarea pe piata a unei ideei, a unui produs sau a unui serviciu. Ea se face de catre personalul care reprezinta direct produsul/serviciul potentialilor clienti, de asemenea prin reclama, prin tehnica raspunsului direct, prin stimulente de vânzare si prin relatiile …

Sursa: http://info.goldensite.ro/mijloace-de-promovare/

Proiect Mijloace de Comunicare

Acest proiect trateaza Mijloace de Comunicare – Promovarea Vanzarilor. Mai jos poate fi vizualizat un extras din document (aprox. 2 pagini).. Arhiva contine 1 fisier doc de 14 pagini.. Profesor indrumator / Prezentat Profesorului: NISTORESCU PUIU Iti recomandam sa te uiti bine pe extras si pe imaginile oferite iar daca este ceea ce-ti trebuie pentru documentarea ta, il poti descarca.

Sursa: https://biblioteca.regielive.ro/proiecte/economie/mijloace-de-comunicare-promovarea-vanzarilor-186856.html

PRINCIPALELE TEHNICI ŞI INSTRUMENTE DE PROMOVARE A …

de produse, un serviciu sau o firmă în raport cu cele ale concurenţei, de a garanta calitatea produselor şi de a certifica notorietatea şi prestigiul firmei. Agenţia de turism Holiday foloseşte următoarele instrumente de promovare: Mărcile auditive se adresează auzului şi sunt verbale sau sonore. Sunt folosite de

Sursa: http://colegiulmontan.ucoz.com/ARTICOLE/02_tehnici_de_promovare.pdf