Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

Mixul de marketing revizuit: ce ar trebui să facă …

Promovare. Promovarea în mixul de marketing se referă la modurile pe care le putem găsi pentru a ne aduce produsul în fața publicului țintă și a-l diferenția de competiție. Promovarea include elemente precum advertising, Relații Publice, Social Media, Search Engine Marketing, video marketing etc. Plasament (distribuție)

Sursa: https://smarters.ro/grow/mixul-de-marketing/

POLITICA DE PROMOVARE

Actiuniea de promovare a vanzarilor se inscrie intr-un plan strategic global al intreprinderii, … Cei 7P – Mixul de Marketing in Servicii. Uploaded by. aurahazota. Politica de Marketing. Uploaded by. dedeman1. Analiza SWOT – Modelul BCG Modelul Porter – Ikea. Uploaded by. nookie07dnd. marketingul.

Sursa: https://www.scribd.com/doc/13900752/POLITICA-DE-PROMOVARE

Referat: Mixul de Marketing si Politica de Promovare la …

1/13/2010 · Elemetele Mixului de marketing sunt cunoscute sub numele de "Cei Patru P", acestia fiind: Pret, Produs, Promovare, si Distributie (Din englezul Placement) Pentru a indeplini obiectivele de marketing este important ca aceste elemente sa fie luate in considerare.

Sursa: https://graduo.ro/referate/marketing/mixul-de-marketing-si-politica-de-promovare-la-mcdonald-s-406209

Prezentarea mix-ului de promovare

Planul de promovare, al c ărui desf ăş ur ător anual este prezentat în tabelul de mai jos, urm ăre şte prezen ţa în media a informa ţiilor despre produs înainte de începerea sezonului estival, când se urm ăre şte atingerea num ărului maxim de vânz ări.

Sursa: http://www.referateok.ro/referate/3371_1272535442.pdf

Mixul de Marketing si Politica de Promovare in Cadrul Coca …

1. Mixul de marketing şi politica de promovare – aspecte teoretice- 1.1. Mixul de marketing şi comportamentul anticoncurenţial. Concept esenţial al teoriei moderne a marketingului, mixul de marketing reprezintă "ansamblul de instrumente tactice de marketing controlabile pe care firma le combină cu scopul de a produce pe piaţa ţintă reacţia dorită".

Sursa: https://biblioteca.regielive.ro/proiecte/marketing/mixul-de-marketing-si-politica-de-promovare-in-cadrul-coca-cola-200763.html