Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

navigabilitatea unui magazin virtual Archives

Etichetă: navigabilitatea unui magazin virtual. Promovare online, Shop-uri online. 5 sfaturi pentru structura unui magazin virtual. eon 2 septembrie 2014 26 septembrie 2014. În 2013, peste 10 milioane de români au acces la internet. De aceea, mediul online a devenit o piață reprezentativă pentru oricine dorește să-și dezvolte un …

Sursa: https://blog.expert-online.ro/ro/tag/navigabilitatea-unui-magazin-virtual/

5 sfaturi pentru structura unui magazin virtual …

În 2013, peste 10 milioane de români au acces la internet. De aceea, mediul online a devenit o piață reprezentativă pentru oricine dorește să-și dezvolte un magazin virtual. Chiar dacă aveți deja un magazin virtual sau doriți să vă creați unul, este esențial să urmariți o serie de aspecte care țin de aranjarea conținutului pe site-ulRead more →

Sursa: https://blog.expert-online.ro/ro/noutati-online/promovare-seo/5-sfaturi-pentru-structura-unui-magazin-virtual/

Analiza Site-urilor Companiilor Lee Cooper, Mustang Jeans …

Site-ul www.leecooper.ro este asemănător cu site-ul www.kenvelo.ro în ceea ce priveste navigabilitatea, pe când site-ul www.mustangjeans.ro are un mod de accesare și mai simplist. În cazul acestui site nu se ofera posibilitatea de a se crea un cont de utilizator. Există însă opțiunea de a te abona la newsletter-ul companiei.

Sursa: https://biblioteca.regielive.ro/proiecte/economie/analiza-site-urilor-companiilor-lee-cooper-mustang-jeans-kenvelo-328602.html

SEO

55% – Backlink-urile – link-urile do-follow pe alte site-uri, care atunci când sunt întalnite de către spiderii Google, direcționează către site-ul promovat. Autoritatea unui site și drept urmare, poziționarea acestuia în Google, este influențată decisiv de calitatea link-urilor pe care acesta le are pe alte site-uri.

Sursa: https://seobusiness.ro/seo/

Cum cresti rata de conversie a website-ului tau

Rata de conversie se refera la capacitatea website-ului de a transforma un vizitator obisnuit intr-un vizitator care actioneaza. Iar actiunea dorita difera in functie de scopul pentru care a fost construit website-ul (un magazin virtual, site de prezentare, blog, ziar online etc.) si poate fi: fie achizitia unui produs, postarea unui comentariu sau abonarea la un newsletter.

Sursa: https://www.webstrategy.ro/articole-promovare-web/cresti-rata-conversie-website.html