Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

CRM: Cum obtii cresterea cu 22% a vanzarilor?

Cresterea numarului de oportunitati trebuie corelata cu o concentrare a efortului de vanzare pentru semnarea contractelor, in timp ce scaderea lor necesita o activitate intensa pe contactele noi. Managementul oportunitatilor presupune interventii proactive pentru semnarea contractelor si permite realizarea de previziuni acurate de vanzari.

Sursa: https://www.seniorerp.ro/faq/cum-obtii-cresterea-cu-22-a-vanzarilor-managementul-pipeline-ului-de-vanzari/

Cresterea Vanzarilor

Beneficiile unui CRM pentru o companie sunt semnificative, chiar daca vom prespune cad oar o parte din obiective propuse sunt atinse. Returul pe investitia intr-un CRM il reprezinta suma veniturilor suplimetare la care utilizarea acestuia contribuie, dar si sumele economisite din …

Sursa: http://www.synergizer.ro/cresterea-vanzarilor.html

Cresterea vanzarilor si loializarea consumatorilor …

Cresterea vanzarilor si loializarea consumatorilor, principalele obiective ale prezentei in social media. relati a cu clientii. Fidelizarea este un obiectiv important anul acesta pentru 60% dintre respondenti (versus 49% in 2011), interactiunea clientilor cu marca pentru aproape jumatate (fata …

Sursa: https://www.magazinulprogresiv.ro/printpdf/articles/cresterea-vanzarilor-si-loializarea-consumatorilor-principalele-obiective-ale-prezentei

4 obiective de urmarit in vanzari ca sa castigi consistent …

Pentru ca acest lucru sa se poata intampla, in functie de valoarea clientului trebuie sa tii legatura cu acesta. Obiectivul # 4 (in cazul in care clientul opteaza pentru concurenta ta) – Afla de ce a cumparat de la concurenta si, dupa cateva luni, afla care sunt punctele slabe ale concurentei.

Sursa: http://www.curs-vanzari-intensiv.ro/4-obiective-de-urmarit-vanzari-ca-sa-castigi-consistent-acum-si-pe-termen-lung/

Sprijin pentru cresterea vanzarilor

Situatie: Un important actor din domeniul industriei publicitare (Clientul) a fost subiectul unui control fiscal care s-a incheiat cu o plangere penala pentru evaziune fiscala. Actiuni: Interdiligence a efectuat o revizuire completa si o analiza a tuturor subiectelor legate de inspectia fiscala (proceduri interne, fapte in cauza, persoane implicate, documente financiare si contabile verificate …

Sursa: https://www.interdiligence.com/ro/solutii-informative-despre-piata/sprijin-pentru-cresterea-vanzarilor/