Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

Mix-ul de marketing. Politica de produs, pret si promovare

Politica de promovarea ca parte a mixului de marketing are o importanta mare in ceea ce priveste sistemul de comunicare al firmei. Alaturi de politica de produs, pret si distributie politica de promovare asigura desfasurarea unei activitati de marketing moderne.

Sursa: http://www.rasfoiesc.com/business/marketing/Mixul-de-marketing-Politica-de71.php

Referat Promovarea si Politica de Promovare < Marketing …

Acest referat descrie Promovarea si Politica de Promovare. … Publicitatea pentru intermediari este de asemenea, restransa si consta in actiunile de informare a agentilor de distributie cu privire la caracteristicile unui produs si a cererii consumatorilor pentru acestea.

Sursa: https://biblioteca.regielive.ro/referate/marketing/promovarea-si-politica-de-promovare-4255.html

Eficientizarea Activ de Distributie si Promovare

Politica de promovare 38 2.3. Distributia si promovarea in cadrul mixului de marketing 43 2.4. Aspecte semnificative in derularea activitatilor de distributie si promovare 53 2.4.1. Puncte slabe 53 24.2. Puncte forte 53 Capitolul III. Posibilitati de dezvoltare a activitatii de distributie si promovare 55 3.1.

Sursa: https://www.proiecte.ro/marketing/eficientizarea-activ-de-distributie-si-promovare-22628

Atestat: Distributia si promovarea unui produs alimentar …

6/4/2017 · 1.2.Canalele si formele de distributie. 7 1.3.Strategii de distributie 9 Capitolul 2.Politica de promovare 11 2.1.Definirea si rolul politicii de promovare 11 2.2.Structura activitatii promotionale. 12 2.3.Strategii de promovare 15 Capitolul 3.STUDIU DE CAZ DANONE 19 3.1.Conditii de preparare 21 3.2.Informatii despre consum 22 3.3.Politica de

Sursa: https://graduo.ro/atestate/industrie-alimentara/distributia-si-promovarea-unui-produs-alimentar-480877

Licenta / referat: Politica de promovare a societatii (S.C …

Politica de distributie 2.1.4. Politica de promovare 2.2. Rolul si activitatilor promotionale in cadrul mixului de marketing 2.2.1. Conceptul de promovarede promovare si de distributie a lor, astfel incat sa satisfaca cerintele individuale si de grup ale cerintelor.” …

Sursa: https://www.lucraredelicenta.com/document-politica-de-promovare-a-societatii-s.c.-xyz-s.a.-.php