Curs Creare Site de Prezentare
Curs Realizare Magazin Online
Curs Promovare google ADS

Tehnici Promotionale

Tehnici Promotionale – Continutul, formele si obiectivele comunicarii Rolul comunicarii in promovarea produselor / serviciilor : P. Koetler spunea : “ marketing … formele si obiectivele comunicarii Rolul comunicarii in promovarea produselor / serviciilor : P. Koetler spunea : “ marketing. Tehnologie: … In marketing-ul relational se …

Sursa: http://www.creeaza.com/referate/marketing/Tehnici-Promotionale898.php

Strategii promotionale utilizate la nivelul firmei moderne

Strategii promotionale utilizate la nivelul firmei moderne – Strategii promotionale utilizate la nivelul firmei moderne Fiecare firma isi stabileste formele de promovare pe care le utilizeaza, i-si marketing … In functie de rolul activitatii promotionale exista doua tipuri de strategii : v Strategia defensiva, … Continutul si rolul

Sursa: http://www.creeaza.com/referate/marketing/Strategii-promotionale-utiliza215.php

Atestat: Tehnici Moderne de Promovare (#297999)

11/17/2014 · In ultima vreme, mai ales in ultimul deceniu, se constata accentuarea preocuparilor in domeniul promovarii produselor dar mai ales a vanzarilor. Aceasta a condus la amplificarea rolului promovarii in cadrul activitatilor de marketing si ca urmare la diversificarea obiectivelor promotionale.

Sursa: https://graduo.ro/atestate/economie/tehnici-moderne-de-promovare-297999

Referat: Particularitati ale Tehnicilor de Promovare a …

12/7/2010 · Referat Particularitati ale Tehnicilor de Promovare a Vanzarilor pentru Facultate. … Diferitele tehnici promotionale cum ar fi publicitatea, utilizarea marcii, promovarea vanzarilor sunt utilizate ca stimuli ai vanzarilor, dar rolul prioritar revine fortelor de vanzare care consiliaza si aplica tratamente diferentiate diverselor categorii de …

Sursa: https://graduo.ro/referate/economie/particularitati-ale-tehnicilor-de-promovare-a-vanzarilor-426431

Tehnici promotionale MK314

Denumirea disciplinei Tehnici promotionale 2.2. Cod disciplină MK314 2.3. Titularul activităţii de curs Pastiu Carmen Adina … tehnicilor si instrumentelor de marketing C4 Fundamentarea si elaborarea mix-ului de marketing 5. Condiţii (acolo unde este cazul) … 4.1 Rolul 4.2 Obiective

Sursa: http://193.231.35.9/fise_discipline/upload/46_3113_mk_313_tehnici___promotionale.pdf